Ons verhaal begint in 1955, in de periode dat witgoed in elk huishouden een vaste waarde werd. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot Europa’s favoriete
merk van vrijstaande huishoudelijke toestellen.
De afgelopen twintig jaar hebben we ons gericht op innovatie om het leven van onze klanten gemakkelijker en gezonder te maken. Het gebruiksgemak en de praktische technologieën van onze producten hebben ons tot het snelst groeiende merk op de Europese markt gemaakt.
Ons doel is om nieuwe generaties in staat te stellen om gezonder te leven. We richten ons op de ontwikkeling van producten die een gezonde levensstijl stimuleren, van keukenapparatuur waarin voedingsstoffen behouden blijven tot koelkasten die voedsel langer beter bewaren. Met onze producten bespaart u tijd en moeite, zodat u die tijd in uzelf en uw gezin kunt steken.
Om ons doel verder uit te breiden, hebben we partnerschappen opgezet met ’s werelds grootste organisaties op het gebied van gezondheid en sport, zoals UNICEF en het herenbasketbalteam Fenerbahçe. Hierdoor konden we enorm veel kennis opdoen en invloed uitoefenen, om zowel kinderen als ouders aan te moedigen om voor een gezonde levensstijl te kiezen.