High-end interieurs vragen om coherentie, kwaliteit en visie. Precies daar zet Brio op in. Door het nieuwe partnership met de Hansgrohe Group tilt de innovatieve aankoopgroepering haar totaalinterieur-aanbod naar een nog hoger niveau. Zo versterken professionals hun vakmanschap met producten die hun meerwaarde nog zichtbaarder maken.
De kracht van Brio Group schuilt in het slim verbinden van topmerken met topvaklui. Door het nieuwe partnership met de Hansgrohe Group, met zowel het premiummerk hansgrohe als het luxemerk AXOR, wordt dit nog maar eens bevestigd.
“Met hansgrohe en AXOR bieden we onze partners condities op maat, exclusief binnen ons netwerk”, benadrukt Caroline Dries van Brio Group. “Bovendien kunnen onze partners rekenen op het volledige Brio-pakket aan producten én diensten: met naast het uitgebreide productaanbod ook de nodige opleidingen, marketingondersteuning en advies op maat. Zo kunnen keuken- en interieurbouwers zich sterker positioneren binnen het high-end segment.”
Noteer daarbij dat het aanbod van Brio Group zich niet alleen tot de keuken en het sanitair beperkt. “Wij gaan breder, met een volledig assortiment voor het totaalinterieur”, aldus nog Caroline Dries. “Dit laat onze partners interieurbouwers toe om een totaalverhaal te brengen, met één consistente designtaal doorheen keuken, badkamer en andere ruimtes van het huis of project.” Door het uitgebreide netwerk van Brio Group krijgen keuken- én interieurbouwers toegang tot een premium portfolio én tot expertise die projecten – ook die verder gaan dan de keuken – merkbaar verfijnen.
High-end interieurs vragen om innovatieve oplossingen. En dit is precies wat Brio Group met hansgrohe en AXOR aanbiedt. Beide merken staan bekend om hun vooruitstrevend design, technische innovatie en duurzame kwaliteitsstandaard. Een treffend voorbeeld voor de keuken is de hansgrohe Aquno Select M81, de exclusieve keukenmengkraan met avant-gardistisch design en drie intuïtieve straalsoorten: fijn, vlak én zuinig voor het voorzichtig spoelen van ingrediënten en het wassen van de handen (SatinFlow), helder laminar voor vullen zonder spatten en een volumineuze douchestraal voor snel afspoelen. Eén kraan, drie werkmodi aangepast aan het gebruik. Verkrijgbaar met naar keuze een rond gebogen of een L-uitloop, en met of zonder het hansgrohe sBox slangopbergsysteem dat een vlot gebruik van de uittrekbare uitloop garandeert.
Nieuw op vlak van sanitair: ShowerSphere van AXOR met het designsignatuur van Antonio Citterio. Deze douchecollectie tilt het comfort naar een hoger niveau met een elliptische doucheplaat en twee jets – de omhullende PowderRain en een gelijkmatige Rain – die tegelijk waterefficiënt zijn. De FlexPower-technologie stemt de sproeikopjes dynamisch af op debiet en druk. EcoSmart-varianten beperken het verbruik tot 8 l/min, zonder aan beleving in te boeten. Ook nieuw: AXOR One, ontworpen door Barber & Osgerby. Dit kraanwerk vertaalt de essentie van eenvoud in een compleet, modulair programma voor wastafel, bad en douche. De recente uitbreiding introduceert onder meer kruisgrepen, inbouwthermostaten, een minimalistische douchepijp en varianten met Eco-opties. Een coherent aanbod dat luxe en bediening duidelijker en consistenter maakt in elk deel van de badkamer. Voor interieurbouwers betekent dit aanbod een uitgelezen kans om hun vakmanschap te tonen in een designtaal die eindklanten onmiddellijk als high-end ervaren. Topmerken krijgen pas echt waarde in de handen van topvaklui. En dat is precies waar Brio op inzet.
Neem dan rechtstreeks contact op met Brio Group.