Consumenten zijn zich steeds meer bewust van de milieueffecten van hun keuzes en dat vergroot de vraag naar duurzame witgoedproducten. Het is een traject dat Beko al geruime tijd bewandelt en waar het tijdens de voorbije Küchenmeile hernieuwde aandacht aan gaf.
Beko en duurzaamheid worden doorgaans samen in één adem vermeld. Beko hanteert immers zelf opgelegde duurzaamheidsdoelen die het tegen 2030 wil behalen. Dit houdt onder meer in dat het energie- en waterverbruik tijdens de productie moet dalen, dat water moet worden gerecycled en dat het afval moet worden geminimaliseerd. Met de integratie van innovatieve features in de verschillende toestellen wil Beko duurzaamheid laten doordringen tot bij de consumenten thuis.
Eén van die interessante features die Beko in haar koelkasten installeert is de HarvestFresh-technologie. Deze technologie bootst de natuurlijke zonnecyclus na door de samenwerking van drie energie-efficiënte kleuren. Groenten en fruit behouden zo langer hun vitamines en dat betekent een boost voor het immuunsysteem van de consument. Een bijkomend positief effect op de versheid, sappigheid en vooral het vasthouden van vitamines en mineralen bekomt Beko met de innovatieve AeroFlow-technologie die de temperatuur gelijkmatig verdeelt in het koelcompartiment. Tegelijk worden ook temperatuurschommelingen op alle niveaus geminimaliseerd waardoor vers voedsel minder snel uitdroogt. Voedsel bewaren wordt zo makkelijker.
Ook gehoord bij Beko op Gut Böckel: de Beko Experience Truck is klaar. Malu van der Goes van Beko: “We brengen het uitgebreide inbouwassortiment van Beko op een unieke manier tot bij onze klanten om zo op een interactieve en inspirerende manier iedereen kennis te laten maken met de Beko-toestellen. Productpresentaties, trainingen, kookworkshops en live demonstraties zijn mogelijk. Wie de Beko Experience Truck wil ontvangen, neemt het best contact op met zijn Beko-vertegenwoordiger om een afspraak te plannen.”
Neem dan rechtstreeks contact op met Beko.